MediaMarkt

Fifa 19

Fifa 2017 en 2018 Kick-Off met de Sutu

MediaMarkt Hengelo en Den Haag verzorgen unieke nachtopening!

Het populaire voetbalspel Fifa kent inmiddels iedereen. Voor de
editie van 2017 en 2018 werd de interactieve voetbalmuur ingezet tijdens
de nachtopening. Vele fanatieke gamers staan dan al urenlang voor de
deur te wachten om als één van de eersten het spel te bemachtigen.
MediaMarkt organiseert hierdoor elk jaar een grote nachtopening. Om
12:00 uur gaan de deuren van de winkel open en loopt het storm in de
winkel.

Voorafgaand van de opening heeft de MediaMarkt de interactieve
voetbalmuur ingezet als voetbalattractie om de mensen te trekken. Het
Fox Sports spel werd gespeeld en de winnaar kon het spel winnen met een
PlayStation 4! Al snel ontstond er ook een grote wachtrij met fanatieke
deelnemers en toeschouwers bij de Sutumuur.

Tussen 18:00 uur en 24:00 uur werd er volop geschoten en werden de
mensen vermaakt die zaten te wachten in de rij. Dit gebeurde bij de
MediaMarkt in Hengelo en Den Haag.

Opdrachtgever:
MediaMarkt
EA Sports Fifa

Datum:
2017 en 2018

Aantal events
4

Producten
Interactieve voetbalmuur Sutu
Opblaasbaar voetbaldartbord

Doel:
Merkactivatie
Entertainment

Altijd een 9 + ervaring!

Voor ons is het belangrijk dat onze klanten positief zijn over onze producten en diensten. Daarom streven wij altijd naar een 9+ ervaring!