Partner gezocht voor de X-perience Campingtour

Partner gezocht voor de X-perience Campingtour

26 april 2017 Geen categorie

Deze zomer is het eindelijk zover, de X-perience campingtour staat op de agenda. Dit houdt in dat de interactieve voetbalmuur bij maar liefst 25 topcampings in Nederland te vinden zal zijn. De campinggasten kunnen kennis gaan maken met de interactieve voetbalmuur en de Smartgoals. De unieke combinatie van spel en sport die deze twee producten mee brengen zorgen voor een bijzondere aanvulling van het animatieprogramma.

3501_2013-05-09-16.19.33

 

Wat houdt de campingtour in?

–          De campingtour zal anderhalve maand duren en langs 25 topcampings in Nederland gaan.
–          Campings kunnen zelf kiezen voor een één of tweedaags bezoek van het X-perience team.
–          Tijdens deze dag(en) zal er 4 uur met spelbegeleiding gespeeld worden en hiernaast zal de voetbalmuur vrij te bespelen zijn door de campinggasten.
–          De voetbalmuur zal van 10 uur ’s ochtends tot 2 uur ’s middags met begeleiding bespeeld worden en daarna is er vrijspelen tot 9 uur ’s avonds. Dit betekent dus in totaal maar liefst 11 uur speelplezier!
–          De scores zullen tijdens deze dagen bij worden gehouden via een App en aan het einde van de tour zullen er een aantal leuke prijzen verloot gaan worden onder de deelnemers.

 X-perience Events zoekt voor deze tour een partner.

Voor de X-perience campingtour zijn wij nog op zoek naar een partner die haar merk wil verbinden aan deze tour. De interactieve voetbalmuur krijgt veel aandacht en trekt grote wachtrijen. Door uw merk te verbinden aan deze tour zorgt u voor een unieke merkbeleving waarbij uw merk geassocieerd wordt met sport, spel en plezier. De voetbalmuur zal worden omgetoverd tot uw gepersonaliseerde voetbalmuur met een zestiental stickers en banieren rondom de voetbalmuur. Bekijkt u hieronder de gave voorbeelden die die wij al eerder hebben mogen realiseren.

Wat kunt u als partner verwachten?

–          Als partner zijnde is uw merk verbonden aan de X-perience campingtour die deze zomer langs meer dan 8000 campinggasten zal trekken.
–          De interactieve voetbalmuur gecombineerd met deze unieke vorm van branding zal een echte eyecatcher zijn.
–          Deelnemers en toeschouwers komen thuis met mooie verhalen over hun ervaring op de interactieve muur van uw merk.
–          Na afloop een lijst met mailadressen van de campinggasten die de scores hebben geclaimd via de telefoonapplicatie.
–          De kosten zullen bestaan uit een eenmalige branding investering en 30% van de totaalprijs, de camping bekostigt 70%.

Bij eventuele interesse en/of vragen kunt u X-perience Events bereiken via info@x-perienceevents.nl of per telefoon op+31 (0) 6 28 63 13 79.

 3501_SUTU Postbank_Gladbach 3

 

 

About the author

Maikel Rijnenberg: