Fandagen Belgie voor Engie Electrabel
Twee jaar lang heeft de interactieve voetbalmuur van ons gestaan bij de fandagen van Standard Luik, RSCA Anderlecht en Club Brugge. Een erg leuke opdracht en samen met de activatiemanager van Engie zorgden wij voor een ware X-perience en natuurlijk een topdrukte bij onze activatie.
Ondanks een kleine taalbarriere met de Franstalige deelnemers werd maar weer goed duidelijk dat voetbal een universele taal is. De interactieve voetbalmuur werd volledig gepersonaliseerd. De banieren werden vervangen en er werden stickers geplakt op d 16 LED panelen. Dit zorgde voor een erg gave uitstraling en alle deelnemers spraken ook gelijk van een Engie voetbalmuur! De Belgische voetbalclubs hebben foto’s gemaakt en deze geplaatst op social media en hierop werd massaal op gereageerd. Naast de voetbalmuur verzorgden wij een televisie waarop de commercial van Engie werd afgespeeld en extra kunstgrasmatten voor een gave stand.